fredag, mars 02, 2012

My bad!

Ja, det var jag som gjorde bort mig och nej man skall inte trycka ok förrän man läst varningstexten. Om du gör det, som jag gjorde, kan du sitta med ett helt livs mejl borttagna. Jag var dum nog att bara försöka avsluta mina gamla e-postkonton i min dator, men inte fan trodde jag då att programmet helt sonika raderade alla mejlen som tillhörde det kontot?! Ja, jävlar... den paniken har jag haft tidigare, men jag trodde faktiskt att jag lärt mig läxa. Tydligen inte. *suck* Det jag dock HAR lärt mig är att det alltid finns en lösning! :-D Det finns nämligen en massa trevliga människor på internet som suttit i samma situation. Dessa människor har också alldeles för mycket fritid, vilket jag absolut unnar dem. En enkel sökning och jag fick infon om hur jag skulle återställa och återskapa allt efter min blunder, och det funkade. Yipeeeeeee!

Inga kommentarer: