torsdag, mars 22, 2012

Färgval

Återigen hamnar jag i problem med färgvalet. Nu när jag tittar i lägenheten blir den nya färgen jag fått av pappsen helt fel. Den funkar inte mot de vita skåpen och de vita vitvarorna. Färgen på väggarna blir mer gul än grå och det är det värsta jag vet. Eftersom jag ännu inte vet när jag får flytta in, frågade jag pappsen om det funkar med en "remake" på fägvalet. Han blev kanske inte glad, men han skall kolla med målarkillen om det om det går. Jag håller iaf tummarna för att färgen blir vit istället. Hellre sjukhusvitt än kommunalbeige/gul.

På uteplatsen finns det en häck av svartvinbärsbuskar. Dessa vill jag ta bort, men jag vet inte hur det skall gå till. De ska iaf grävas upp och förflyttas, men vart är fortfarande en öppen fråga.

1 kommentar:

elin sa...

Bjuder du på paj så gräver jag upp buskar! ;)