söndag, mars 04, 2012

Förkylt

Efter att ha varit frisk i nästan två veckor slog det till igen. Snorig och nysande. Det suger verkligen. :-( Var ändå i Haga idag och njöt av det vackra vädret.

Igår var jag och pappsen och dubbelkollade kaklet till mitt kök och jag har äntligen bestämt mig, men självklart med viss ändring. Pappsen hade en del åsikter om mitt val av färger, vilka han tyckte skär sig med den svarta bänkskiva han bestämt att jag ska ha. Efter dubbelkollen minskade jag ned antalet gröna och blå och ökade på de grå. Fortfarande mina färger, men i något färre antal. Ja, ja, det blir nog bra, men om jag har tur blir det så mörk, som de hotat med vilket gör att  jag ser inte hur illa det blir. ;-) Kunde jag bo i en rosa och aprikos lgh:et i flera år står jag nog ut ett tag med dessa val ett tag. Sovrummet blev dock fantastiskt i den blå färg jag valt. :-)

Jag badade plutten igår vilket gör att hans svans och 'byxor' får honom att se ut som en pudervippa. Han är så himla söt. Verkar dock som om han satt något i halsen vilket gör att hostar ordentligt emellanåt. Jag kanske har smittat honom med min förkylning. Stackars sötnosen. :-/


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: