fredag, mars 09, 2012

Köksshopping

Att det kan gå så fort att göra av med 30tusen visste jag faktiskt inte, men det beror nog på att jag aldrig haft så många pengar att göra av med förut. Nu är iaf alla vitvaror inköpta och skall levereras om en vecka. Då blir mitt kök nästan färdigt. Med betoning på nästan då jag fortfarande väntar på marmorskivan och kaklet ovanför diskbänken. Vet inte när detta skall bli klart, men jag är van att vänta på det goda.

Badrummet är nästan klart det också, och jag vet faktiskt inte riktigt vad som fattas där, men golvet och väggarna är jättefin. :-)

Det nya golvet är lagt i hela lägenheten. Snacka om snygg ekparkett. Jag bara längtar efter att få tassa fram över det med bara fötter.

Jag inser att jag i princip inte vet vad som pågår i nya lägenheten, men av det jag sett verkar allt gå bra. Det är strålande att ha hantverkare man kan lita på. :-D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: