torsdag, mars 08, 2012

Kakelgrodor och trollsländor

Jag fick mina kakeldjur, men de var något för bleka för min smak. Jag ringde Kristina, talade in på hennes telefonsvarare, och tackade för den snabba leveransen, men sade också att nästa gång jag beställer skall jag specificera _exakt_ hur mörk/djup färg jag ville ha. Tänkte att de går ju att sätta upp i vilket fall som helst och när jag köper fler (i den tjockare plånbokens framtid) väger de säkert upp blekfisarna. ;-) Alldeles nyss ringde hon upp mig och bad om ursäkt för hon återkommit så 'sent', men erbjöd mig att självklart få byta ut de som inte var bra, mot nya och 'mörkare'. Det är bara att skicka tillbaka de bleka så kommer mörkingarna efter påsk. Wow, vilken service! :-D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: