onsdag, augusti 06, 2008

Tidsbokad?

Jag har felanmält att TV8 har grynig bild. Den ligger numera på TV4+frekvensen, sedan de bytte för en månad sedan. TV4+ hade skitkass bild i flera månader, men jag orkade aldrig felanmäla förrän nu. Felanmälde den 25/8. Trodde iofs att jag lagt den som bevakad, för jag ville höra med grannar om de hade samma fel. Visade sig sedan att den redan skickats iväg. Sedan dess har de ring 4 gånger för att tidsboka mig!!! Verkar lite slöseri med tid, men det känns bra att de är så angelägna... eller hur? Emellanåt verkar det dock som det faktiskt har fixat till sig. Det håller dock inte i sig hela tiden. Har bytt antennkabel och kopplat direkt till tvn istället för genom DVDn. Blir ingen nämnvärd skillnad. Min granne har blivit tidsbokad till dagen före. Funderar på om jag ändå skall låta tidsbokningen ligga kvar tills reparatörerna varit ute hos dem. Största grejen är att om reparatören tycker att jag ser i syne så får jag betala besöket. Någon stans mellan 500 till 700 kr. Olika bud här just nu. *suck*

Inga kommentarer: