onsdag, juli 02, 2008

Och hur går det sedan?

Jag är så trött på det här jävla jobbet. Den nya jobbmiljön, de nya arbetskamraterna och den nya arbetsgivaren. Egentligen är det kanske inte fel på arbetskamraterna om jag bara slapp höra dem. Arbetsgivaren är ett problem, det gör att jag inte är ett dugg motiverad och har ingen lust att ens försöka. Lokalerna är alldeles för små för arbetsstyrkan som jag sagt tidigare. Ljudnivån är besvärande. För att höra vad kunderna säger måste jag skruva upp så mycket att min hörsel blir lidande. Egentligen är det ju inte så att kunderna inte hörs. De överröstas av allt tjafs runt omkring. Det är olidligt!
De två semesterveckorna var ljuvliga, men jag kan inte förstå hur jag fick för mig att bara ta ut två till att börja med? Jag har iofs en vecka till i augusti och jag har även ansökt om en vecka semester då jag skall göra ansiktsblekningen i september. Vi får väl se om den blir godkänd. Annars får jag kanske bli "sjuk" i några dagar.
Jag har lite sporadiskt sökt nya jobb, men inte fått ett enda svar. Jag kan bara inte få tummen ur. =c( När det gäller fötterna lever jag i smärta. Just nu beror den mest på att jag håller på att gå in de nya skoinläggen. När jag gått i skorna en timme har fötterna givit upp och låtsas inte om det onda längre, men så fort jag gör någon förändring är den tillbaka i samma omfattning. Vi får väl se om det blir bättre om någon månad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Darlink översänder en drös styrkekramar... vet hur det är att sitta i ett rum fullt med människor som av någon anledning inte anser att telefoner duger utan man skriker och hoppas att orden flyger med vinden... eller så orkar man inte lyfta sitt allt fetare arsle och gå över till grannen 5 meter bort för att fråga ngt utan skriker rakt ut...

jobbigt med fötterna också så en extra drös styrka
kram