torsdag, juli 31, 2008

Ego nörd

Jag har denna förmiddag ägnat mig åt att fixa till min mobil så den kan visa "Everchanging"-temat som skulle vara så ballt. Det temat är endast gjort för att fungera med SE W500i, men det är fler än jag som gillar att pilla. Tog en god stund att göra, men med hjälp av diverse foruminlägg och kommentarer lyckades jag få det att funka. Det var faktiskt inte svårt. Nu ändrar min mobil tema efter årstiderna och tiden på dygnet. Inser dock att jag antagligen inte kommer att kunna ha tålamod att bara använda ett tema året om på min lille nalle. Verkar slöseri med en så himla cool liten grej. Om jag orkade bygga egna teman skulle det bli mer variationer mellan årstiderna. Några saker på huvudmenyn har också försvunnit eftersom de inte finns på W500i. Inget jag saknar dock. Vem bryr sig om stegräknaren? ;c)

1 kommentar:

Anonym sa...

Var hittar man temat?