torsdag, juli 03, 2008

Just because you're paraonid...

...doesn’t mean they're not out to get you.

Jag gjorde som tusentals andra svenskar och använde mig av Expressens mailformulär för att skicka min protest till svenska riksdagen angående FRA-frågan. Jag uppskattade Expressen initiativ, eftersom jag är för lat för att ta reda på vilken riksdagsledarmot som är "min" och bör lyssna på mina åsikter i frågan. Jag har redan fått svar från två stycken. Imponerande att de har tid att svara på de 35 000 mejl de säger sig ha fått genom det där mejlformuläret. Enligt uppgifterna från bloggar och medier ute på nätet är det över en halv miljon!!! Min tanke är då den, att nog borde de väl fatta att det är något som inte stämmer, när så många lata svenskar gör sig besväret att protestera? Nu verkar sidan vara borttagen från Expressens hemsida. Annars hade jag uppmanat er att använda den ni också. Det finns dock alternativ! Om du orkar ta tummen ur arslet kan du använda något av förslagen på hejFRA.se för hur det kan gå till. =c)

Inga kommentarer: