torsdag, mars 02, 2006

Say cheese!

Kameran dök ned i brevlådan idag och jag kastade mig över paketet. Kartong, plast och frigolit yrde. Sedan gjorde jag slut på batterierna bara genom att leka med menyerna och fota en blomkruka. Alltså kommer inga allster att synas på denna plats förrän tidigast i morgon, då de åter är laddade. Det blir så när man är för ivrig!

Vovve och jag var ute och strosade i parken idag. Det snöade igen. Åhhhh, vad det är vackert. Hoppas solen skiner imorgon. Då skall jag föreviga vovve, snö, mistel, uggla och mina fötter! Kamerans objektiv går att vända 180 grader framåt och 90 grader bakåt. Jag kan alltså ta självporträtt och se på displayen hur illa det ser ut! Wow!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! =D Det här är faktiskt min allra första blogg jag läser (jag vet, jag är hopplöst efter i utvecklingen...)!

Vad jättetråkigt att höra att Fenrir är dålig... Vi håller tummarna Harry o jag att han snart är på bättringsvägen. Artros är dock ingen särskilt rolig sjukdom, jag vet, för min mamma har det också.

Är du fortfarande en "working girl"? Jag har faktiskt oxå börjat jobba. Äntligen slutat plugget, klippt mig o skaffat mig ett jobb! =)

Ha det bäst! o som sagt - vi håller tummarna o skickar massa kryapådig-pussar till Fenrir

//Sanna

Anonym sa...

Älskling, Grattis!!
Till kamera och blogg!!
(det är därför du varit så tyst på Helgon...)

Anonym sa...

Ny kamera! Hurra! Så spännande :-) Vända 90 grader bakåt? Dessa teknikens under...