måndag, december 05, 2011

Lägenhet och mobil teknik

Visningen i går gick bra. Det kom 9 personer, varav 4 skrev in sig som intresserade. En av dem lade t.o.m. ett bud så nu går det bara uppåt. ;-) Ikväll är nästa visning och sedan är det bara att få dem alla att slåss om ägandet. Kan bli intressant.

Jag gjorde en total återställning på min smarta telefon igår. Jag har haft ångest för det i flera veckor, men nu fick jag ta mod till mig. Hade hittat ett bra backupprogram som skulle se till att de viktiga sakerna låg skyddade på minneskortet. Visade sig dock att de inte riktigt höll vad de lovade. Jag är bara glad att jag fick behålla alla mina kontakter. Annars hade jag gått i taket. Min almanacka försvann och även alla apparna. Detta trots att jag sparat dem separat på minneskortet. Vete fan hur det gick till, men telefonen lever och verkar ha piggnat till ordentligt. Man får vara glad för det lilla. ;-)

Inga kommentarer: