fredag, december 23, 2011

Dagens arbete

Funderar allvarligt på att ta med mig firmatelefonen och gå hem. Har bara ringt två personer tills nu och de ville ha tag på cheferna som inte är inne. Försökte själv få tag på den ena chefen för att höra om det var ok att jag gick, men han svarade inte. Ska testa den andre strax, men just nu sitter jag bara och plitar här istället. ;-)

Bankpersonalen behöver gå en kurs i kommunikation. Ringde till banken igår för att bekräfta att jag ville låna pengarna som jag blivit lovad. Personen som svarade var nog den mest sega och mesiga människa jag pratat med på länge. Dessutom envisades hon med att använda mitt förnamn i start och slut på varje mening. Varför? Jag vet vad jag heter och du borde veta vad jag heter. Inte behövs det upprepas om och om igen då? Är det något som hon fått lära sig att man skall göra? Jag blev bara förbannad och otålig på henne, så det var ingen bra läxa hon lärt sig. *prutt*

Inga kommentarer: