tisdag, november 01, 2011

Jobbuppdateringar

Gårdagen var som sagt något förvirrad. Massor av information lassades på mig, men jag kan ju lugnt säga att jag endast kommer ihåg hur man kopplar om telefonen. Ingen visste hur lång arbetsdag jag skulle ha, men vi kom fram till att jag nog borde sluta 16:30. Tog en hel del samtal från kunder som ville reklamera något, men alla var oerhört trevliga så det gjorde ju inget. ;-) Loke skötte sig hela dagen, men när det var dags för hemgång var han något grinig. Packade mig samman och gick mot utgången och funderade på vart alla tagit vägen. Dörren var fortfarande upplåst och det visade sig att det bara var jag kvar i byggnaden. Ingen att fråga alltså. Försökte ringa alla nummer som fanns på kontaktlistan och när jag tillslut kom till någon som svarade, kunde denne informera mig om hur jag skulle kunna stänga och gå hem. Alltså inte så himla genomtänkt av vem som nu skulle vara ansvarig och vad hade de gjort om jag bara gått ut genom dörren utan att kolla om någon annan fanns i byggnaden?

Inga kommentarer: