onsdag, november 23, 2011

Pris och bilder

Priset sattes från början av mäklarna till 1 095 000 kr, men det sa jag var _alldeles_ för lågt. Tillslut lyckades jag få det höjt till åtminstone 1 195 000 kr, eftersom jag visade mäklaren att det inte fanns några tvåor i området som sålts för mindre. Men det satt hårt inne.
Bilderna gör mig fortfarande trött, men eftersom jag hade folk på visning till kl. 20 igår, var jag i ett ganska urvattnad tillstånd och orkade helt enkelt inte göra något åt det. Ikväll däremot är det bara jag hunden och datorn som gäller. Åtminstone enligt vad jag vet just nu. ;-)

Info om mäklaren: hon har varit mäklare i knappt ett år, följer manus och är själv inte så kreativt tänkande. Hon missar mycket på stavning och grammatik, men hon är inte född i Sverige, vilket antagligen är anledningen. Personligen anser jag att man då skall använda sig av en korrekturläsare på alla officiella dokument man skriver, men det är ju bara jag...
Fotografens missar vet jag dock ingenting om. Kan det vara så att ingen ställt henne till svars för dem? Jag har iaf sagt att jag måste få en ny utsiktsbild och det enda som saknas är som sagt solen. En soldans... någon? Själv lyckas jag ju bara med regndanser. ;-P

Apropå saker som inte funkar som jag vill: hur fasen får man office 2007, för vista, att spara som, i ett annat filformat? Hittar inte det valet och det gjorde det besvärligt med texten, eftersom den klistrades in som .docx och jag inte kunde ändra det valet. Någon av er därute som vet?
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: