måndag, november 21, 2011

Det där med mäklare

Verkar inte bättre än att jag valde fel mäklare. Dum som jag var tyckte jag att hon var trevlig och hon var ju en kvinna, men nu tror jag att jag valt helt fel. Jag har jagat henne för bilder och texten för annonsen, i flera dagar, eftersom jag vill godkänna innan de läggs ut. Igår kväll, kl 20:13, fick jag bilderna, men det var först efter att jag påmint henne. Bilderna var inte bra. Verkar som fotografen bara gått in för att använda den absolut vitaste blixt hon kunde hitta och badrummet ser ut att vara pyttelitet, vilket det faktiskt inte är. Dessutom var det ju den där dagen med extrem dimma och jag sa, redan innan jag såg resultatet, att de skulle ta om bilden, men det har inte skett. Fotografen har photoshopat in blå himmel och moln ovanför dimman. Sedan när går dimma över i ihållande blå himmel? Hur korkad får man bli?! Nu har jag bestämt att vi skjuter upp visningen en vecka för att få bättre bild på utsikten tagen. Personligen tänker jag också fixa till inomhusbilderna så att de inte är så totalskarpa och får bättre färger. Annonsen kommer att läggas ut på Hemnet.se redan idag, men nya och fixade bilder läggs upp när de är klara.
Ingen text har ännu synts till. *suck*

Fortsättning följer...
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

Undertecknad sa...

mäklare är ett släkte för sig, säljare i en ny tappning och som ibland glömmer vad deras jobb faktiskt går ut på...
hoppas det löser sig, darlink!