onsdag, maj 13, 2009

Löneförhöjning?

Nej, det blev ju inte riktigt så, eller kanske... Först minskade de min lön med 100 kr, utan att lämna några uppgifter om detta. Upptäckte det själv, då jag numera lusläser mitt lönebesked. Har fortfarande inte fått något svar på varför detta skett. Detta innebär i sin tur att min löneökning på hela 444 kr egentligen blev endast 344 kr. Hur känns det då? Det känns i det stora hela rent ut sagt FÖRJÄVLIGT! Jag måste hitta ett nytt jobb. Det här funkar inte längre. Det känns så jävla hårt att hela tiden få skäll för att inte sälja tillräckligt mycket och för att man har för långa samtal. Att försöka hjälpa kunderna ligger inte ens med på listan. Jag orkar inte ta skiten från min arbetsledare och då också i förlängningen arbetsgivaren.

Är det någon som har tips på jobb, helst deltid och kvällar eller där man kan ta med sig hunden?

1 kommentar:

Monica sa...

Låter inte kul;=(, nytt jobb verkar vara lösningen.
Lycka till;=)