tisdag, maj 05, 2009

Fel fel fel fel alltså...

Att handla via nätet har gått väldigt bra de senaste åren. Har köpt en massa skivor, böcker, filmer och annat tjafs, men har inte lyckats göra några riktiga felköp mer än två gånger. Första gången köpte jag en radio/tuner till min förstärkare, som inte funkade när jag väl fick den. Säljaren vägrade erkänna att den varit trasig när han skickade den. Då blev jag av med 1000 spänn, men det var ett tag sedan. Nu har jag bara blivit av med 72 spänn genom att totalt missa att dubbel- och trippelkolla vad det var jag beställde, vilket innebär att jag har en DVD som är totalt fel. Ingen idé att skicka tillbaka och kräva pengarna, då det skulle kosta mer i porto. *suck*
Fråga till er alla: är någon intresserad av att få denna film? Oöppnad, region 1 och kostar endast portot. Någon av er som är intresserade av hip-hop-zombies? Maila mig så får du den. =c) Annars kanske jag skall gå med den till Myrorna eller något sådant?

Inga kommentarer: