tisdag, mars 24, 2009

Snöar det?

Har vi aprilväder redan i mars? Personligen är jag överlycklig eftersom jag gillar all variation, även om hunden drar in en helvetes massa sand. När jag gick till jobbet idag blåste det bara, men så fort jag kommit in genom dörren så brakade snöovädret loss. Det var en fantastisk grå vägg utanför fönstret. Tre minuter senare lyste solen och himlen var blå. Snacka om snabba byten. Med tanke på att jag och Bullen var två timmar i parken, och solen sken, är man tacksam för att Hon väntade tills jag kommit hem igen. Hade förstås inte varit lika kul att hamna i det ovädret, speciellt inte när man var klädd för solen som sken när man gick ut. Mysigt är det iaf. =c)

1 kommentar:

Gealach sa...

Idag var det helt galet, ena stunden snöade det någon vansinnigt, nästa sken solen...