fredag, mars 06, 2009

Myspys

Händer inte mycket i den här änden av världen. Jag har slabbat teakolja över hela köket och det ligger nyinpregnerade plattor på en tredjedel av balkonggolvet. Nu är det bara resten kvar. ;c)
Var på kurs med kurt igår och blev bara deprimerad. Nytt system som skall underlätta för oss, men det verkar mest bli än mer tidsödande. *suck* Jäkligt trött blev jag också. Fick gå upp reda halv fem för att hinna eftersom hund skulle levereras till kära mor. Sov som en liten gris inatt. Vaknade med vovves huvud bredvid mig på kudden och kände mig ganska nöjd med livet. Mysigt värre. Det är så underbart att inte behöva väckas av en väckarklocka. =c)

Insåg att det lönar sig att ringa och anmäla saker som gör en förbannad. Något päron har klottrat ANUS på en husvägg som ligger mittemot min balkong. Ringde fastighetsägaren för snart två veckor sedan och anmälde detta. Började nu fundera på om det struntat i det, eftersom inget hänt, men igår ringde en glad tomte. Han bad om ursäkt. De hade inte kunnat åtgärda problemet ännu eftersom det fattades delar till maskinen, som skulle användas. Gissar att det är en högtryckstvätt han pratade om. Håller tummarna för att det skall ske så snabbt som möjligt så jag får en bättre utsikt i framtiden. ;c)

Inga kommentarer: