måndag, mars 30, 2009

Hur var din helg?

Min helg började med att jag tog saxen och klippte till hunden. Gick ut starkt med handklippning, men insåg efter en halvtimme mina begränsningar, och gick över till maskinen. Den sjunger på sista versen och kommer antagligen att dö nästa gång jag skall klippa. Ja, ja... Nu är han iaf naken och mysig att pussa på. Hunden är en tålmodig varelse, vilket jag är tacksam för. ;c)

Gick självklart och gjorde av med mer pengar igen. *suck* Att jag bara inte kan hålla fingrarna i styr. Hittade äntligen en mediaspelare, som jag i teorin faktiskt hade råd med. Den var också jäkligt enkel att använda, vilket gjorde mig glad. Några kommentarer har varit att det skall vara jobbigt att bära den portabla hårddisken fram och tillbaka, till datorn och sedan till mediaspelare. Tanken på hur mycket pengar jag kommer att spara på att inte längre behöva bränna alla dessa skivor, och drömmen om en klar bild utan ränder, blev mig övermäktig. Jag köpte den. Har nu suttit och möblerat om min portabla hårddisk och tittat på en massa tvserier. Funkat som en dröm. Det är inte klokt vad enkelt det kunde bli. =c) Burken kostade bara 1059kr hos Webbhallen.

Inga kommentarer: