måndag, januari 19, 2009

Shoot me, why don't you!

Mitt triggerfingerärr är inte orsaken till triggersmärtan jag har i handen. Det verkar inte bättre än att jag nu fått samma problem med nästa finger på handen. I morse kunde jag inte räta ut mina fingrar alls. När jag väl tog i blev det en total smärtupplevelse. Själva triggerkänslan, som jag känner igen så väl och förväntade mig, satt i nästa finger och inte där den suttit förut. Kanske det blir en ny operation... Har dock beställt en magnetring och hoppas på att den skall göra så jag slipper. Armbandet jag använder varje dag fungerar ju jätte bra.

Hur kommer det sig att BH-storlekar inte är logiska? Om jag nu har köpt mig en BH storlek 90D och upptäckt att den är för stor runt om, borde jag då inte bara kunna köpa en 85D och köra på som vanligt?! Nej, så enkelt var de då inte. Av någon underlig anledning minskar kupstorleken i förhållande till runt-om-storleken. Alltså kan jag inte ha 85D utan att brösten väller ut över kanten eller 90D om jag inte accepterar att jag måste dra ned den i ryggen hela tiden. Jävla skit! Annars är den där BHn så jäkla bekväm. Varför skulle bröstomfånget minska i förhållande till runt-om-storleken? *mutter*

1 kommentar:

Anonym sa...

här finns svaret (inte varför men hur):
http://timarco.se/ShopPagec6ddef12-a309-4c4f-9486-433e492abe60.aspx

på omkrets 90 skiljer D-kupa från 88 till ETTHUNDRATRETTIO (130) cm...