lördag, januari 31, 2009

Att arbeta extra...

är inte kul. Speciellt inte när systemet ligger nere, vilket innebär att jag iaf inte kan hjälpa kunderna. Nu har de ansvariga lovat att försöka undvika att koppla samtal till oss som sitter i limbo, men nog fasen fick jag dem iaf. Vad säger man till en kund som redan suttit i kö i 20 minuter, när de kommer fram till mig, och jag inte kan hjälpa dem? Jag kopplar gladeligen om dem och hoppas att den som svarar nästa gång har kontakt med systemet. Man kanske skall säga att det ändå är väldigt lugnt? Lite helgkänsla fick man ju, när man ändå sitter här och bara surfar. *flinar*
Kul nästan jämt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitting here in Limbo
Waiting for the tide turn.
Yeah, now, sitting here in Limbo,
So many things I've got to learn.
Meanwhile, they're putting up a resistance,
But I know that my faith will lead me on.

Sitting here in Limbo
Waiting for the dice to roll.
Yeah, now, sitting here in Limbo,
Still got some time to search my soul.
Meanwhile, they're putting up a resistance,
But I know that my faith will lead me on.

http://www.stlyrics.com/lyrics/hardertheycome/sittinginlimbo.htm

:-) har alltid gillat den inspelningen...