söndag, november 30, 2008

Skitjobb

Jag har de senaste dagarna har jag haft en jäkligt jobbig huvudvärk. Smärsamt och besvärligt. Tänkte inte ens gå till jobbet idag, men larvade mig iväg iaf. När jag kom fram blev dagen sämre än vanligt. Min jävla TL kommer speciellt fram till mig och upplyser mig om att jag måste vara inloggad och tillgänlig på telefon prick på starttiden. Jag upplyste henne då om att det tar ett par minuter att starta upp och logga in på alla programmen som behövs för mitt arbete. Hennes svar var då att jag fick komma några minuter tidigare så att jag hann göra det. Jag sa att jag vägrar att komma till jobbet tidigare bara för att min arbetsgivare inte fattar att det tar tid att få igång dator och program. Varför skall jag komma tidigare till jobbet för det? Borde de inte lägga 5-10 minuter som är till för just detta? Enligt min jävla TL skall vi ha ett samtal om detta. VEM FAN ORKAR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med adminkvarten? (eller ja, den har väl försvunnit med så klart!)

Anonym sa...

WTF helt enkelt!!

LupaVarg sa...

Enligt folk på plats, hade vi ingen adminkvart på förra arbetsplatsen. Det hängde kvar från UPC och vi i Stockholm fick behålla den.