måndag, december 01, 2008

Att ha ont

Ännu en gång har jag smärtor. Musklerna och axlarna gör så evinnerligt ont. Jag har nu ändå följt min smärtläkares ordination och försökt dra ned på de tabletter som han inte ordinerat. De senaste dagarna har jag bara ätit hans piller. I morse vaknade jag dock med den gamla otäcka smärtan igen. Tillslut fick jag lov att smälla i mig en massa tabletter för att fortfarande kunna fungera. Jävligt jobbigt. Jag hade ändå nästan två veckor utan några större problem (förutom åderbråcksoperationen), men nog fasen trodde jag att jag skulle kunna hålla smärtupplevelsen i schack i framtiden, om jag höll mig till läkarens ordinationer. *suck*

När det gäller åderbråcken har allt gått bra. Jag har fortfarande förhårdnader där ådrorna tagits bort och en del ömhet, men det ser ljust ut. =c)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet inte vilken typ av smärta du refererar till men Naprapathögskolans skolklinik tar emot kunder för 150 kr/gången. Suveränt!