tisdag, oktober 07, 2008

Och där gick luften ur mig.

Beställde Lost in Austen som födelsedagspresent till mig själv. Fantastiskt bra och romantisk tvserie som precis gått klart i England. Ville så gärna se den igen och såg fram emot att gotta mig i soffan förra helgen. Inte fasen dök den upp som beräknat. Fick den först igår. Himla tur att jag är ledig den här helgen också. Förhoppningsvis får jag då chansen att se den och kan köra alla mysscener om och om igen. =c)

Jag hade tänkt att fixa en jättekul grej idag och glädja en hel hög med folk. Fick dock bara en massa meddelanden om att jag bara gjorde fel och tillslut inte var välkommen längre. Det brast för mig och jag skickade ett argt mejl där jag informerade om att jag aldrig mer ville göra något för andra. Stängde sedan av allt och gick ut med hunden. För en stund sedan läste jag dock mina mejl igen och då fick jag se att jag fått en ursäkt. Måste alltså ta mig i kragen och försöka igen när jag väl kommer hem. Man kan ju inte jäklas med folk som ber om ursäkt. Det är inte lätt att försöka dela glädjen. *suck*

Skaffade en tid för åderbråcksoperationen. Lät helt ok när jag blev informerad av läkaren. Fick igår informationen brev om hur det hela skulle gå till och JÄVLAR ANAMMA! Det vete fasen om jag vågar igenom det här. Det lät inte så himla enkelt på pappret. =c(

Inga kommentarer: