måndag, oktober 20, 2008

Att spara på nätet

Det finns en massa bredbandsleverantörer som försöker locka sina kunder, och nya kunder förstås, med en tjänst som gör att du kan spara alla dina filer på nätet. Det skall tydligen vara den nyaste grejen. Personligen fattar jag inte tjusningen alls. Varför skulle jag lita på att min bredbandsleverantör håller koll på att mina filer inte raderas när jag inte ens kan lita på att min e-post finns kvar? Man har väl hört om leverantörer som lyckats bli av med dem. De lockar med ganska stora utrymmen, som man får hyra, men inte får man plats med något som jag möjligen kunde tänka mig att lägga där? Enda tjusningen är väl just att jag skulle kunna nå filerna var som helst ifrån, men då är det antagligen nödvändigt att ha en riktigt bra uppkoppling i den änden där jag vill se filerna också? Hmmm... Det verkar iaf inte vara värt att lägga pengar på.

Det är helt olidligt att jobba på det här jäkla stället. Det är alldeles för hög ljudnivå, vilket gör att jag inte hör kunderna i telefonen. För att höra dem måste jag skruva upp något alldeles otroligt. Detta medför att när jag sedan nästa kund så håller jag på att spränga trumhinnorna. Jag vete fan vad som skall göras åt detta.

Bild på snygg karl i kendoutstyrsel. Inte helt fel. ;cP

3 kommentarer:

Anonym sa...

absolut söt!

Anonym sa...

Eller hur, han ser inte alls dum ut tycker jag ^^

Anonym sa...

Han såg ju så trött ut, stackarn!