måndag, oktober 27, 2008

Diverse handarbete


I helgen utnyttjade jag en go väninnas tålamod. Släpade henne ett varv i Hagaparken och tvingade henne sedan att följa med och shoppa. För att trötta ut henne ännu mer hängde jag henne från balkongen så att hon kunde ta med den trasiga ljusslingan. Hon råkar förresten vara lite höjdrädd, men det kom jag inte ihåg förrän hon var klar. I ren skräck lovade hon sig sedan utnyttjas när den nya kommer, så hon kan hjälpa mig hänga upp den nya. ;-)

Jag köpte två par jeans. Det var jätterabatt på Kappahl, vilket gjorde det ganska oblodigt. Tog mig i kragen idag och lade upp båda paren. Känner mig ganska stolt faktiskt.

Igår blev det dessutom helrenovering av vovven. Badade honom och borstade hans tänder. Kan inte påstå att han blev så glad av detta, men han luktar schampo och hans andedräkt är riktigt hyfsad. Borstade hans päls imorse, vilket resulterade i värsta fluffet. Han måste helt enkelt klippas till. ;-)

Nu blir det Iron Man för tredje gången. Myspys!

Inga kommentarer: