tisdag, januari 24, 2012

Nya bullar

Igår kväll mejlade jag min nya bostadsrättsförening och bad om tillåtelse för de reparationer och ombyggnationer jag vill göra i min nya lya. I kväll skall jag gå dit och lägga samma papper i brevlådan. Då kan de ju inte säga att de försvunnit i posten, eller hur? Sedan är det bara att vänta på svar och förhoppningsvis ett positivt sådant.
Annars rullar det på som vanligt. Jag är oerhört trött varje dag, före, under och efter jobbet. Det blir inte bättre med tiden, vilket gör mig ledsen, men jag skall göra mitt bästa och stå ut det år jag fått här. Sedan får vi se hur det blir. Jag har fått inloggningen till företagets hemsida, vilket gör att jag sitter och rättar stavfel och grammatik. När det är klart skall jag lägga in nya texter också. Lite roligt är det att leka med kod igen. Det har jag faktiskt saknat.

Inga kommentarer: