fredag, april 24, 2009

Att cykla till jobbet.

Det gick faktiskt riktigt bra. Tyvärr känns inte cykeln helt ok, och jag tror helt enkelt att den är för gammal och sliten för att klara det som krävs. Jag skall också byta väg. Det var ingen bra idé att cykla via centralbron. Själva bron var ok, men att snurra runt T-centralen var ingen hit. Folk är fan inte kloka! Jag är dock tacksam för att alla bilister som utsattes för mig idag, visade sig ha mycket mer koll än jag hade. Kom iaf helskinnad till jobbet på 35 minuter. Inte illa pinkat av en fet 42 åring. ;c) Lite svettig blev man, men det var mer för att jag har en kass jacka med polyesterfoder som inte andas. *mutter*

Nästa hål att dumpa pengar i: En ny cykel och en ok cykeljacka. Vore trevligt med ett par coola solglasögon som inte riskerar att ramla av när man vänder på huvudet för fort.

Inga kommentarer: