söndag, juni 22, 2008

Suck...


Just nu sitter jag och surar och känner att jag fått alla mina fördomar om hantverkare bekräftade. Det värsta är att jag inte borde sura eftersom den har hantverkaren ska fixa det gratis bara för att göra mig glad. Vi hade bestämt att han skulle komma kl 12, men jag ringde vid elva för att kolla att han faktiskt skulle dyka upp. Fick då veta att det sprungit läck på ett annat jobb och skulle bli försenad. Hans bud var då att han skulle komma efter tre. Jag anade då några ugglor i mossan, men höll hoppet uppe. När karln inte kommit klockan 18:45 ringde jag honom igen. Fortfarande läckor. Han kommer imorgon istället. Inte något större problem eller hur? Det är bara röran som gör mig less och att datorn är bortplockad. Den ska ju inte vara i vägen. Jag vill nörda och istället sitter jag här och hittar inget att se på tv:n. Prutt! :-(

Inga kommentarer: