onsdag, mars 12, 2008

Problem med kroppen

Min läkare på Skytteholms Vårdcentral skickade iväg en bunt remisser för ett bra tag sedan. Idag fick jag svar från Smärtkliniken att de tagit emot remissen och att väntetiden kunde bli mellan 2 och 6 månader, men de hade även skrivit att det kunde ta längre tid än så. Ingen vet alltså när i h-vete jag skall få komma dit. Vad som hände med remissen till Ortopediska kirurgen, Odenplan, vet vi dock inte ett skit om. Remissen som gick iväg till retinamottagningen på S:t Eriks Ögonsjukhus fick jag också svar på. De skrev att det var fint att de fått en remiss, men att min kallelse skulle dröja till i juni. Ringde till dem och frågade varför de skulle vänta så länge, med tanke på att jag egentligen skulle ha blivit kallad redan i oktober förra året? Efter ett evigt bläddrande och konsulterande i papper, fick jag dock en tid om... WOW! ...endast en månad.
Jag har jävligt ont och inte fan blir det något gjort. Jag blir less. *suck*

Inga kommentarer: