fredag, augusti 31, 2007

Jävla skitjobb

Nu har jag fått veta hur jag skall jobba i framtiden. Jag kommer att få mycket mindre pengar och något mindre tid. Dessutom har jag fått tillsägelse att inte öppna munnen och säga vad jag tycker. Jag sprider tydligen "missämja" på arbetsplatsen. Jag har också blivit anklagad för att ha talat om för en höggravid kvinna att hon kan möblera om själv (en tung tv var bl.a. inblandad i detta). Jag förstår inte hur den människan kan säga att jag skulle ha sagt något sådant till henne? Och hur kan min arbestledare tro något sådant om mig?! Det visar ju bara hur jävla taskigt den här arbetsplatsen fungerar.

Jag bara måste hitta ett nytt jobb...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... Hälsa från mig att jag flyttade när jag var gravid och hade gått 2 veckor över tiden och släpade massa tunga saker... Man kan de! Men inte fan hjälpte de för övrigt, han ville inte bli född så han stannade en vecka till... Saknar dig Snuttisen!