onsdag, juni 18, 2014

Lite glädjande nyheter

Jag har idag fått veta att mitt bolån kommer att betalas till fullo om några dagar. Detta innebär att det enda jag behöver betala i framtiden, för mitt boende, är månadsavgiften. Lite glad blir man ju. :-D
Jag har också informerats om att jag borde sälja, och hitta ett billigare boende, med lägre avgift. Jag frågade då om de missat att min trädgård precis blivit "färdigplanterad" och det enda jag behöver göra är att sitta och titta på när den mognar?! Knäpskallar. :-P

2 kommentarer:

elin sa...

Grattis till lättare ekonomi! <3 :)

Undertecknad sa...

Super! Bara att gratulera, en sten som föll.

De borde ju känna dig så pass väl att de inser att du inte har boende som investeringar utan faktiskt som din oas. Där dig hämtar kraft, nu när du äntligen börjar få fason på uteplatsen kan de väl ändå inte Teo att du skulle vara intresserad av att flytta. Säger som du "hur tänker de?" :-)