fredag, juni 13, 2014

Bakslag på skovet från helvetet

Fick sjukskrivning och kortisontabletter för att mitt skov skulle kunna lägga sig på hyllan och jag ta det lugnt. Problemet var dock att tabletterna gjorde mig så pigg och framåt att jag tror jag tog i lite för mycket, och nu får jag lida för det. Just nu sitter jag i soffan, eftersom jag är så himla obalanserad, att jag inte kan göra något alls. Var ute med djuren i krypfart och lät dem göra vad fan de ville. Jag skulle ändå inte ha kunnat förhindra något. Alla planer, som poppade upp under dagarna då jag kände mig pigg, ligger nu på is. Vi får se hur lång tid det tar innan jag planar ut igen.

2 kommentarer:

elin sa...

Svår läxa det där - att ta det lugnt!...
Kram!

Undertecknad sa...

Balans! Svårt att lära gamla tanter att sitta. Ta hand om sig nu så håller vi tummarna att det går över.