torsdag, juni 19, 2014

Fira lite

Idag blir Ymer nio månader. Detta firades med promenad i regnet och bad för alla i familjen. Nu luktar vi alla schampo och ser lika fluffiga ut i pälsen/håret.

Midsommaren står i dörren och detta ska så klart också firas. Jag tänker gå och shoppa lite mat imorgon och jag tänker inte snåla. Både jag och vovvarna skall äta gott och mycket. Vet inte vad det blir ännu, men färskpotatis och jordgubbar finns iaf på listan. Antagligen blir det något köttigt eller benigt till pojkarna.

Jag har, som present till mig själv, också beställt två Zepherine Drouhin för att samplantera med den som redan finns. Den stackaren mår inte så bra eftersom jag flyttade den förra sommaren. Tror nog att han bara behöver lite tid, för att återhämta sig, och två kompisar kommer nog att få honom att må bättre.

Glad midsommar på er alla!

1 kommentar:

Undertecknad sa...

Äta är bra! Vi kommer också äta oss mer än mätta. Los vovvos får ben att gnaga på.

Ha en bra midsommar darling!