fredag, oktober 07, 2011

Att skicka bilder

Jag fick en förfrågan från uppfödaren om jag kunde vara så snäll och skicka mer aktuella bilder på Loke. Med tanke på hur många jag tagit kunde jag inte fatta att jag inte skickat några på länge till henne. Insåg då att om det skall bli aktuellt måste det vara från idag eftersom djuret byter skepnad hela tiden. ;c) Fotade djuret när jag var ute och resultatet som ses här har skickats till uppfödaren. Tyvärr är det så att monstret bara vägrar att posera för bilder på ett vettigt sätt. Han uppför sig som en kändis som blivit fotat för många gånger?! Jag kan inte fatta varför... ;cD

Han har förresten blivit 26,7 cm hög. Kan tyvärr inte rapportera vikten då jag inte har någon våg. Får väl ta mig hem till morsan och ställa oss på vågen hos henne någon dag.

Inga kommentarer: