onsdag, september 01, 2010

Ok

I går var jag hos min kära neurolog, som faktiskt bara var 30 minuter försenad denna gång. Han underrättade mig om att jag tydligen skulle på kontraströntgen av skallen nästa vecka, vilket jag inte fått något brev om ännu, och han tyckte att vi kunde passa på att skära om skallen då. Nej, hålet har ännu inte läkt så nu är det dags att skära om och göra ny läkyta. Jag sa att jag tyckte det var en strålande idé så nu väntar jag bara på kallelsen. Man vill ju veta var och när. ;c)

I morse gick jag upp kl. 07:30 och kvistade ned till statshuset med Piratpartiets valsedlar. Förtidsröstningen börjar ju idag. Jag har ännu en gång ställt upp med att förse lokaler med valsedlar, men denna gång blev det bara två för mig.

Annars fortsätter sjukskrivningen i väntan på rehabilitering. Medan jag väntar håller jag på och tränar vid datorn i ett dataprogram som skall hjälpa mig med att få ett bättre arbetsminne. Fruktansvärt frustrerande, men jag blir glad när jag upptäcker förbättringarna. =c)

Inga kommentarer: