måndag, september 13, 2010

Jobbsök och hål i huvudet

Nu har förmiddagen ägnats åt att söka nya jobb. Så här långt är det bara 5 stycken sökta. Det tar en evig tid eftersom man numera måste söka på en utomstående hemsida där ett CV och allt annat tjafs skall fyllas i. Det tar evigheter! Kan inte arbetsgivarna använda sig av samma jävla hemsida? Eller kunde inte dessa hemsidor använda sig av samma system så att det blev enkelt och inte tidskrävande att fylla i alla uppgifter?! Vore inte det en fantastisk affärsidé för någon? Kan det vara så jävla svårt? Jag behöver semester av att jobba så här hårt. *mutter*

Har nu sex stygn i pannan och högre hårfäste. Ser helt ok ut om man bara kammar ner luggen. Enligt uppgift blir tydligen folk illa berörda av att se ett läkande, snyggt i hopsytt, blivande ärr i pannan på mig. Jag fattar inte varför och jag vägrar ha plåster som lyser som ett utropstecken. På måndag i nästa vecka skall trådarna tas bort och jag passa på att gå till frisören. Behöver snygga till min misshandlade frisyr och kanske fixa stålugg? ;c)

Inga kommentarer: