tisdag, december 23, 2008

Dan före dan före ledig

Jobbar imorgon. Sedan bär det av hem och hämta djuret, för avfärd till julbordet hos mamsen. Några andra ideer har jag inte tyvärr. Har fått julklapp bestående av sprit och chokladkaka. Har sjävl bakat saffransbullar och kakor så sötsaker lär det inte lida någon brist på under jul och nyår.
Har inte semester förrän på lördag. Jobbar inte på juldagen, men annandagen är jag schemalagd mellan 13 och 18:15. Har sedan semester till den 5 januari. Grämer mig nu över att jag inte tog ut mer. Insåg alldeles för sent att jag hade 18 dagar sparade. =c/

Såg Ten Inch Hero igår. Lite gullig så att man blev varm i hjärtat. Rekommenderas när man behöver lite värme i kylan. =c)
Såg även Passengers vilken gjorde mig besviken. Temat har använts alldeles för många gånger de sista åren och det var alldeles för enkelt att räkna ut vad det gick ut på. Anne Hathaway är dock alltid lika trevlig att titta på. ;c)
Jag försökte faktiskt också se Pineapple Express, men den var så erbarmeligt IQ-befriad att jag gav upp efter 15 minuter. *suck*

1 kommentar:

Anonym sa...

ska inte säja att det var lite klantigt att bli schemalagd under julen, för klantigast av alla är undertecknad som får tillbringa julafton ensam med förkylningen då resten av familjen vräker i sej lax och skinka hos sorkens mormor...
- om jag haft vett nog att köpa ingefära i måndags hade jag också fått vara med å glufsa... (förmodligen!)