onsdag, december 10, 2008

Dagsform

Mina tatueringar fjällar som de ska. Kliar dock som fan. =c/ Ser otåligt fram till att jag skall slippa se ut som om jag har mjäll över hela axeln. ;c)

Mina åderbråck har tagit sig regält. Det känns inte att det bara är 3 veckor sedan operationen skedde. Fortfarande spår av förhårdnader, men de har minskat och man kan nästan ana hur bra det blir. =c)

Bullen är dålig i magen. Han har varit det de senaste tre dagarna och igår kväll bajsade han "inne". Förvåningen var stor när jag kom hem och kände "doften", men inte kunde hitta beviset. Fick leta både länge och väl innan jag insåg att den fantastiska pojken bajsat på balkongen! Alltså inga mattor eller golv drabbade, vilket fick mig att hurra inombords. Jag klappade om barnet och kastade mig ut med honom. Ville ju inte att han skulle behöva knipa längre än nödvändigt. Idag har han inte fått någon riktig mat. Bara bananer och en morot för att fylla utan att ställa till något. Vi får väl se hur han mår nu när jag kommer hem. Det blir dock bara bananer till kvällsmat också. Får inte köra igång för snabbt igen för lillens magen.

Jag ser fram emot julledigheten, men fasar för nyår.

Inga kommentarer: