torsdag, december 04, 2008

Veckans äventyr

I tisdags gjorde jag då två nya tatueringar. Det gjorde DJÄVLIGT ont att göra korpen. Käre tatueraren skulle ju täcka den gamla och tog i av bara fan! Nu väntar jag otåligt på att den skall börja flagna och bli "klar". ;c)







För någon dag sedan ringde en kompis, som jag lämnat mina extranycklar till, och berättade att någon antagligen snott nycklarna. Panik, eftersom den som antagligen snott dem, visste vart de gick. Ringde pappsen och bölade. Han kastade sig i bilen och tog polislåset till sin kompis som ställde om det, vilket gör att jag nu har ett nytt lås och nya nycklar. Snabba puckar och jag känner mig säker på att ingen kan gå in och jävlas med min bebis. =c)

Var på tredje laserbränningen idag. Beklagade mig lite för att jag inte kunde se någon skillnad ännu. Insåg ju samtidigt som jag sa det att jag knappas är opartisk i frågan. Fick bild på före och efter, att ta med mig för inspektion av någon mer opartisk. Sjävklart har det ju egentligen bara varit två "bränningar" mellan när bilderna togs och det kan behövas fler. Innan man faktiskt ser ändringen. Jag tackade ja till att boka in en ny tid när vi var klara idag och vi får väl se hur det går.

2 kommentarer:

Undertecknad sa...

så snygga...

tur du har en pappa med kontakter pust... vilken chock.

Anonym sa...

De blev alldeles fantastiskt fina, både vargen och korpen! Och jag gillar att vargen bara är konturer :-)