onsdag, april 16, 2008

Fabror Doktorn...

... är en cool kille. Besök nummer två ägnades åt att klämma och dra. Lyssna på hjärta och andning. Mäta blodtryck och sånt där tjafs. Massor av frågor om tatueringar och fråga om religion. Jag blev så förvirrad, och lycklig över intresset, att jag alldeles tappade tråden. ;c) Det blev en hel del prat om mina åderbråck och ännu en remiss skickades iväg, eftersom doktorn inte tyckte att de bara var kosmetiska skäl till att de skulle bort. Frågan är om nästa läkare håller med, men jag håller tummarna.

Än så länge känns det bra med den här doktorn och jag ser fram emot vår nästa dejt. Nu har jag dock tre andra dejter som han bokat in med andra. Skall på provtagning för att se om det är fibromyalgi det handlar om och skall också gå till sjukgymnast.

Fortsättning följer... =c)

Inga kommentarer: