måndag, april 07, 2008

Dagens påhitt

I morse var jag hos ortopedkirugen och fick veta att jag är plattfot och behöver inlägg. Och absolut inte de inlägg jag fick för ganska precis ett år sedan. Den var tydligen helt fel. Jag kommer att bli kallad på ny fotavgjutning och den här gången skall det bli stöd under framfoten och under hålfoten. Sedan skall det bli bättre, men det kanske aldrig blir helt bra. Doktorn var ganska arg på att jag käkade så mycket smärtlindring och sa att det är ju inte bra för kroppen. Duh! Du predikar för en redan frälst publik. Vi får väl se hur det går med de nya inläggen.

Sedan ringde jag inWarehouse och undrade vad jag skulle göra åt min jäkla DVD som nu bestämt sig för att emellanåt inte kunna öppna luckan. De skulle se om reklamationsavdelningen godkände detta och då möjligen skicka mig en fraktsedel. Oh, tänkte jag. Det blir som på mitt jobb där någon stackare skickar in en box och får vänta i veckor på att få tillbaka den igen. *suck*

Sedan ringde jag Mobilbyrån för att höra om de fått in en tangentmatta till min mobil ännu. Jag har väntat sedan i mitten av mars, men ännu har ingen dykt upp. De tror att de skall få den nu på torsdag och då åker jag dit i hundra knyck för att lämna in min lille mobil på reparation. Jag kommer lida alla helvetes kval när jag blir av med den. Har ju vant mig vid att ha 8 Mb musik att välja på och aldrig missa ett samtal. ;cP

Inga kommentarer: