torsdag, juli 05, 2007

Frustration

Enligt mina arbetskamrater har arbetsförhållandena på min nuvarande arbetsplats försämrats igen, medan jag varit på semester. Har dock inte full koll på det eftersom jag inte är där.
Under tiden har jag ÄNNU EN GÅNG sökt jobb på SKK och väntar på besked. Ansökningstiden gick ut den 15:e juni. Jag ringde en vecka senare för att höra hur det gick. Fick då veta att den ansvariga inte hunnit ta tag i saken ännu och heller inte visste när hon skulle kunna hinna med. Hon skulle ju på semester... Varför lägger man ut rekryteringen på en person som inte ens kommer att vara på plats i över en månad efter att ansökningstiden gått ut?! Inser de inte hur jobbigt det är för oss som sökt jobbet att inte få besked? Jag försöker ju också få komma till tals med personen i fråga eftersom jag vet att jag har större chans, om de får höra min röst och prata med mig. Nä, det gick inte eftersom hon nu är på semester till den 15:e juli.

Det är bara att ge upp. Kommer inte att funka den är gången heller. *suck*

Inga kommentarer: