tisdag, april 29, 2014

Veckan från helvetet v. 2.0

Nu verkar det som att Loke äntligen är frisk *ta i trä* och då började Ymer med samma sjuka. Eftersom han har använt uteplatsen som toalett, då det varit bråttom tidigare, gjorde jag det enkelt för mig och lämnade jag dörren dit öppen. Detta resulterade i att jag iaf fick sova nästan hela natten, vilket verkligen behövdes. Nu måste liten svälta idag och sedan blir det risdiet som vanligt i sådana här situationer.

Personligen var jag hos neurologen igår. Jag gäspade mig igenom vårt möte, vilket med all önskvärd tydlighet visade vad jag pratade om. Hans svar på det blev att skriva ut lite uppåttjack. Har tagit första tabletten, men när jag sitter här och gör detta inlägg håller jag ändå på att somna. Vi får se hur det blir efter tablett nummer två.

Trädgården där hemma har blivit riktigt sommargrön, efter den värme vi haft senaste veckan. Helt enkelt underbart och jag ser fram emot blomningen när den kommer. Skall bli jättekul att se hur rosorna blir. Självklart kommer jag att fota allt och lite till. :-)

Inga kommentarer: