fredag, september 13, 2013

Livet på den mörka sidan

Jag skall imorgon göra av med pengar igen. Denna gång skall jag köpa mig en kyl/frys. En så kallad side by side, vilket innebär att jag får en större kyl och en större frys, men utan att skåpet blir dubbelt så stort. Frysen blir på höjden, utmed kylen, men inte så bred, som det skulle blivit om jag köpt mig en konventionell kyl- och fryslösning. Jag har iaf försökt hålla ned kostnaden genom att köpa begagnat. Förre ägaren gillade inte att skåpet blev djupare än köksskåpen som står bredvid, men jag tror att det funkar hos mig. Helt säker är jag iofs inte förrän skåpet står på plats. Jag återkommer med hur det blev. Om jag är nöjd måste jag istället ta mig i kragen och försöka bli av med mitt gamla skåp. Gissar att blocket.se kommer att funka för försäljningen, men frågan är hur mycket jag kan begära? Skräp samma, det ordnar sig.

Inga kommentarer: