söndag, februari 26, 2012

Babyblått! :-O

Hur i hela friden gick det till? Färgen heter Frost och på 'bilden' ser den perfekt gråaktig ut, men på väggen blev den babyblå. :-/ Vi skall självklart byta ut den, mot något som förhoppningsvis drar mer åt grått. Dörren jag vill ha får jag inte, eftersom en 'hel' glasdörr riskerar att gå sönder vid första dörrsmällen. En sådan kan uppstå av korsdrag eller en jävligt förbannad människa (ergo ego). Det får alltså istället bli en tvådelad glasdörr. *suck*
Mina keramikfigurer har anlänt och de är ljust gröna. Alltså inte mörkt gröna, som jag bad om. De är jättefina, men blev alltså inte riktigt som jag tänkt mig. Är jag förvånad?! Nä, och nästa gång skall jag specificera att de skall vara MÖRKT gröna. Borde självklart ha tänkt på det, men ego är så himla inne på att alla förstår hur jag har tänkt. Tyvärr gör de då inte det och då blir det lätt fel. Figurerna är alltså jättefina, men i fel grönaktig färg för ego.

Inga kommentarer: