måndag, augusti 22, 2011

Sjuk och dålig

I natt började det. Ont i halsen och nu nyser och snorar jag. Lämnade nörden ensam en stund för att shoppa lite käk. När jag väl står i kassan visar det sig att jag glömt pengakortet. Fick alltså lov att rusa hem igen där nörden grät. Stoppade honom innan för jackan och kortet i fickan. Sprang sedan tillbaka till affären, betalade maten och passade på att rasta Loke på vägen hem igen. Nu sitter jag och snorar i soffan. Jag tycker synd om mig själv. :-(
Published with Blogger-droid v1.7.2

3 kommentarer:

elin sa...

Då sitter vi på varsitt håll och tycker synd om. Ena sidan av halsen min är som en golfboll och humöret i nivå med fotsulorna... :(
Skulle inte det vara sol idag? :)

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att springa ihop med dig idag, var på väg hem till en kollega som bor i det huset vi var på väg in i.
Och vad underbar din lille fluffboll är!
Hoppas du känner dig bättre snart!
Kram,
Karolina (f.d Monica)

gelgeis sa...

Oj, stackare! Hoppas det blir bättre väldigt snart!

*kram*