onsdag, augusti 03, 2011

Nej. Det tror jag inte...

Idag träffade jag grannen jag verkligen inte tycker om. Tyvärr hade jag såklart Loke med mig och som alla vet är han ju förbaskat gullig, vilket resulterade i att grannen också vill ha en. Hon frågade om det kanske finns några valpar kvar hos uppfödaren, men jag förnekade detta. Jag är hemskt ledsen kära uppfödare, men jag är övertygad om att de här människorna inte skulle vara några bra valpköpare. Åtminstone var det den bedömning jag gör efter deras min när de hörde att jag nu går ut med Loke varannan timme för kisspaus. Man behöver ju inte också berätta att han sover hela natten utan problem och skälet till att jag går ut så ofta är att han leker sig kissnödig på dagtid. ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kanske inte borde skriva blogg om du vill ha saker hemliga?

/Grannen du verkligen inte tycker om

LupaVarg sa...

Jag kan nog lugnt påstå att du inte är den granne jag pratar om.