fredag, augusti 19, 2011

Dagens äventyr

Idag var jag tillbaka på arbetsträningen och det var uselt tråkigt. Hur kommer det sig att företagsledare verkar så förvirrade? Loke var hos mormor och han trivdes utmärkt. Jag verkar inte ha något att bekymra mig över där, vilket känns bra. På vägen hem träffade vi tre hundar vilka Loke bara måste hälsa på. Han är jäkligt social den lille skrutten. :-) När vi väl kommit hem till Hagalund träffade vi en massa ungar som Loke hade stort tålamod med. Det började regna, vilket inte spelade någon roll till att börja med, men sedan regnade det mer och vi blev blötare och blötare. Då dök favorithunden upp vilket innebar att vi blir kvar i regnet lite till, men till slut fick vovve nog och drog iväg. Som gammal van hundägare tänkte jag att han drog hem, men trevlig vän blev orolig och sprang efter. Nog fasen stod blöt vovve och väntade där jag trodde. Knäppskalle! ;-)
Väl hemma blev det lek av bara fasen. Han var minsann inte trött efter en lång dag, men nu ligger trollet och sover. Lugnt och skönt för ögonblicket alltså.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer: